Als laatste redmiddel doet Amazing Brands een beroep op inburgering. Maar ook dit argument wordt terzijde geschoven. Het gebruik is te kort van duur en voornamelijk in Vlaanderen. Het BBIE stelt zich op het standpunt dat inburgering alleen kan als dit zich voordoet in de hele Benelux. Bij het Hof in Brussel krijgt Amazing Brands uiteindelijk alsnog gelijk. Het bedrijf overlegt meer dan honderd bewijsstukken (brochures, advertenties, screenprints van websites en een marktonderzoek) over het gebruik dat teruggaat tot 2002. Duidelijk is dat in de kleine nichemarkt van gel- en kunstnagels Amazing Brands een bedrijf van betekenis is (met een 26ste positie op de lijst van gerenommeerde cosmeticabedrijven). Voor inburgering is niet vereist dat het gebruik en de perceptie van het merk gelijkmatig verdeeld moet zijn over het hele gebied. Voldoende is, als met het gebruik een aanzienlijk deel van het publiek in de Benelux wordt bereikt en dat is hier het geval. De Benelux autoriteiten moeten het merk daarom alsnog inschrijven.