Op 19 december 2009 is de domeinnaam BESTCHEPLEGO geregistreerd door iemand uit Thailand voor een site met gesponsorde links. Zodra Lego hier achter komt, stuurt zij (19 februari) een sommatie per mail (en reminders) naar de houder om dit te stoppen. Echter de Thaise houder weet natuurlijk ook wel dat de registratie geen zuivere koffie is en reageert dan ook helemaal niet op de brieven en mails.
Lego start daarom op 25 maart 2010 een procedure bij het WIPO. Zij baseert zich op haar vele merkregistraties, het intensieve gebruik van het merk voor vele producten en de wereldwijde reputatie.
De WIPO arbiter maakt korte metten met deze zaak. De domeinnaam is overeenstemmend met het merk LEGO want het element BESTCHEAP beïnvloedt de overall indruk niet. Het onderscheidende deel is LEGO. Omdat de houder geen enkel belang heeft de naam LEGO te gebruiken (geen distributeur etc.) wordt kwader trouw aangenomen. Vooral de conclusie is helder. Het feit dat de houder een bekend merk in de domeinnaam heeft opgenomen is een duidelijke indicatie dat hij te kwader trouw is . De combinatie met BESTCHEAP is alleen maar gemaakt om nog meer bezoekers naar de site te trekken. Doel is duidelijk om mee te liften op de reputatie en goodwill van het merk LEGO. Gevolg domeinnaam is te kwader trouw geregistreerd en moet overgedragen worden aan Lego.