VidaGra lustopwekkend of misselijkmakend – kielzogvaren bij bekend merk

VidaGra kielzogvaren

VIAGRA is een van de topmerken van Pfizer. Het medicijn wordt gebruikt voor erectieproblemen bij mannen. Sinds de introductie in 1998 is het een bijzonder groot succes. Jaarlijks bedraagt de omzet iets meer dan 1 miljard. Het product is op doktersrecept te verkrijgen.
Maar succes heeft ook een nadeel, namelijk dat anderen een graantje proberen mee te prikken van dit succes. Mogelijk omdat mannen zich schamen om dit probleem bij de dokter te bespreken, is er een levendige online handel. Uit eerder onderzoek blijkt dat ca. 60% van de producten uit illegale handel afkomstig is.
Soms gaat dat aanhaken zo ver, dat je hoopt dat de merkhouder terugslaat.

Zo zijn er sinds kort VidaGra lustopwekkende capsules te koop. Een graantje meepikken van een succes is prima als er een goed alternatief wordt aangeboden, onder een duidelijk ander merk. Op die manier kan de consument niet verward worden en zorgt concurrentie voor meer concurrentie/betere prijzen. Echter, dit gebruik is gewoon een flagrante inbreuk, waarbij wordt geprobeerd geld te verdienen over de rug van de (mogelijk zich schamende) consument. Hopelijk maakt Pfizer hier keihard een einde aan.

Over Abcor

Abcor is gespecialiseerd in het aanvragen van merken- en modelrechten. Dit doen wij in de wereldwijd voor zowel het MKB als internationale bedrijven, maar vaak start alles met een eerste Benelux aanvraag. Doel is de klant te ontzorgen en daarom verzorgen we alle stappen, van eerste advies wat aan te vragen en hoe tot aan de registratie.

Naast het aanvragen van merken, beheren wij ook de portefeuilles voor onze klanten. Wij zorgen ervoor dat merken op tijd worden vernieuwd, dat de juiste organisaties worden betaald (gezien de vele frauduleuze bedrijven) en ondersteunen wij onze klanten bij kwesties.

Daarnaast zijn we sparringpartner van onze klanten bij nieuwe producten en hoe nieuwe ideeën vorm te geven en te claimen.

Onze diensten

Nieuwsbrief: Abcor’s ABC-tje

Een korte introductie tekst over de nieuwsbrief waarin je uitlegt wat het is. Hoe je direct de nieuwste editie kunt lezen en hoe je je kunt abonneren. En klik hier voor alle nummers.

Oa. in dit nummer:
• EUIPO vs Mora TV: weigering geluidsmerk
• Jägermeister vs Alte Heiler: stop Russische copycat
• Stichting Nederlandse Top 40: gericht op Benelux?
• Tijdschrift HART vs Hermitage: soortgelijkheid
• Monique Granneman: nieuwe partner Abcor

Meld u aan voor Abcor's ABCtje