Het EUIPO oordeelt in eerste instantie dat de merken niet overeenstemmend zijn, maar bij de Board of Appeal krijgt Jägermeister gelijk. Jägermeister heeft niet alleen het complete logo laten registreren maar ook alleen de kop van het hert met de cirkel en het kruis. Dat is slim van Jägermeister want op die manier krijgt het bedrijf een sterkere claim op het beeldelement van de hertenkop. Omdat deze procedure gebaseerd is op alleen deze merkregistratie, speelt het woord Jägermeister in deze procedure geen rol.
De silhouet van het aangevraagde hert (van Les Bordes) is vrijwel identiek aan de vorm van de kop van het Hubertus hert en is het dominante deel. De cirkel en het kruis zijn meer decoratief. Ook het woordelement LES BORDES is onvoldoende om de overeenstemming op te heffen.
Omdat het logo van de golfclub voor identieke waren en diensten is aangevraagd, bestaat er kans van verwarring. Het merk wordt daarom geweigerd. Zie hier het belang om de belangrijkste onderscheidende beeldelementen ook als beeldmerk te laten registreren.