Louis Keijzer slaagt met vlag en wimpel voor BBMM examen

Louis Keijzer slaagt met vlag en wimpel voor BBMM examen

In januari zijn de mondelinge examens afgenomen als onderdeel van de Beroepsopleiding Benelux merken- en modellengemachtigden. Dit examen markeert het hoogtepunt van de tweejarige opleiding. Dit jaar zijn er 15 kandidaten uit België en Nederland geëxamineerd. Onze collega Louis Keijzer heeft dit bijzonder goed gedaan. Niet alleen Louis maar ook wij zijn dan ook bijzonder trotst dat hij als beste Nederlander voor dit praktijkexamen is geslaagd.

 

Thrilled to share that I’ve successfully completed my two-year Professional Education for Benelux and EU Trademark and Design Attorneys (BBMM), after achieving a score of 9 at the final oral exam. Ready to apply my enhanced knowledge and skills in the field. Grateful for the learning journey and excited for the next chapter as a Certified EU and Benelux Trademark and Design Attorney at Abcor!

Het behalen van dit diploma is een essentiële voorwaarde voor het verkrijgen van het BMM-keurmerk. De Benelux Stichting Beroepsopleiding Merken- en Modellengemachtigde (BBMM) is verantwoordelijk voor het verzorgen van deze tweejarige opleiding. Toelating tot de opleiding is beperkt tot kandidaten met voldoende relevante werkervaring.

Het eerste jaar van de studie legt voornamelijk de nadruk op theoretische aspecten, terwijl het tweede jaar zich meer richt op praktische vaardigheden. Beide jaren worden afgesloten met een examen, waarvoor kandidaten moeten slagen. Na succesvolle afronding van het examen kunnen kandidaten met minimaal drie jaar relevante werkervaring het BMM-keurmerk aanvragen, op voorwaarde dat zij tevens beschikken over voldoende aantoonbare werkervaring. Met het halen van dit examen is Louis de 5de Europese Merkengemachtigde bij Abcor.

Over Abcor

Abcor is gespecialiseerd in het aanvragen van merken- en modelrechten. Dit doen wij in de wereldwijd voor zowel het MKB als internationale bedrijven, maar vaak start alles met een eerste Benelux aanvraag. Doel is de klant te ontzorgen en daarom verzorgen we alle stappen, van eerste advies wat aan te vragen en hoe tot aan de registratie.

Naast het aanvragen van merken, beheren wij ook de portefeuilles voor onze klanten. Wij zorgen ervoor dat merken op tijd worden vernieuwd, dat de juiste organisaties worden betaald (gezien de vele frauduleuze bedrijven) en ondersteunen wij onze klanten bij kwesties.

Daarnaast zijn we sparringpartner van onze klanten bij nieuwe producten en hoe nieuwe ideeën vorm te geven en te claimen.

Onze diensten

Nieuwsbrief: Abcor’s ABC-tje

Een korte introductie tekst over de nieuwsbrief waarin je uitlegt wat het is. Hoe je direct de nieuwste editie kunt lezen en hoe je je kunt abonneren. En klik hier voor alle nummers.

Oa. in dit nummer:
• EUIPO vs Mora TV: weigering geluidsmerk
• Jägermeister vs Alte Heiler: stop Russische copycat
• Stichting Nederlandse Top 40: gericht op Benelux?
• Tijdschrift HART vs Hermitage: soortgelijkheid
• Monique Granneman: nieuwe partner Abcor

Meld u aan voor Abcor's ABCtje