In 2002 heeft een van de beste DJs ter wereld, Armin van Buuren, niet alleen zijn naam, maar ook ARMIN ONLY, ARMIND en de naam van zijn radioprogramma A STATE OF TRANCE als merk laten vastleggen. Niet alleen voor geluidsdragers, diensten van een DJ en radioprogramma’s, maar juist ook voor branche vreemde producten zoals stationary, kleding en schoenen.
Nu met het 10 jarig bestaan van zijn radioprogramma lanceert Armin zijn eigen kledinglijn. Hij laat niet alleen zijn naam hiervoor gebruiken, maar heeft naar verluidt ook zelf meegeholpen aan het ontwerp.
De kleding wordt gelanceerd, samen met het kledingmerk QUICK. Op de shirts staan daarom zowel de logo s van ARMIN als van QUICK en A STATE OF TRANCE. Vanaf eind maart zal de kleding, schoenen, shirts en jassen te koop liggen in de winkels.
Registratie van namen BN-ers is dus verstandig. Niet iedere artiest is zo vooruitziend als de Leidse Armin. Toen Madonna haar kledinglijn MATERIAL GIRL lanceerde, kwam ze er achter dat die naam al voor kleding was geregistreerd door een van haar fans. Door juist tijdig te anticiperen (bijna bij de start van zijn carriere), kan Armin nu zijn nog steeds groeiende populariteit goed ten gelden maken in zijn contract met Quick.